Oferta


Reklamy w Google - SEM - Google Adwords

Statystycznie 70% budżetów reklamowych na reklamy w Google jest wydawane nieumiejętnie, a tylko 30% kampanii spełnia zamierzone przez klientów cele. Niestety kampanie Adwords bez śledzenia konwersji, z setkami słów kluczowych w każdej grupie reklam, brak korzystania z rozszerzeń, niedopasowanie reklam do słów kluczowych to typowe błędy w polskim internecie.

Prowadzimy kampanie SEM tak, aby klient płacił tylko za wymierne efekty, niezależnie czy jego celem jest jak największa ilość wejść na stronę, czy też jak największa sprzedaż towarów lub usług.

Dziś już 43% użytkowników internetu korzysta z urządzeń mobilnych - smartfony, tablety i to pod tym kątem optymalizujemy także kampanie klienta, jak i strony docelowe. Analizujemy codziennie wyniki kampanii i optymalizujemy na bieżąco kampanie tak, aby przynosiły coraz to jeszcze lepsze efekty. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zapewniając opiekę i wiedzę o wynikach przeprowadzanych akcji przez cały okres jej trwania.

Potrafimy zwiększyć efektywność reklam nawet kilkukrotnie, a na początek współpracy oferujemy bezpłatny audyt prowadzonych dotąd działań i przedstawiamy propozycje zmian i estymację efektów, jakie przyniosą one dla klienta.

Gwarantujemy maksymalną skuteczność kampanii reklamowych, korzystanie ze wszelkich możliwości jakie daje Google Adwords m.in. remarketing, zaawansowane śledzenie nie tylko wejść na stronę i zakupów, ale takżę połączeń telefonicznych z reklam i ze strony klienta, rozszerzenia i funkcje znane tylko nielicznym agencjom dzięki szkoleniom i warsztatom w Google.

Zamów bezpłatny audyt i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić »


Reklama w sieci reklamowej Google - Adsense, Gmail, Youtube

Sieć reklamowa Google (GDN) to globalna sieć docierająca do 90% internautów, generująca miliardy odsłon dziennie. To baza milinów witryn, materiałów video, aplikacji, oraz skrzynek pocztowych Gmail.

Możliwości reklamowania się w GDN są ogromne - możemy prowadzić tam kampanie zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Mozemy emitować bardzo wiele różnych formatów reklam graficznych, jak i tekstowych.

Reklamy możemy w sieci GDN kierować w bardzo precyzyjny sposób. Możemy wybrać, na których konkretnych stronach internetowych mają pokazać się nasze reklamy, ale możemy dotrzeć do internautów według ich zainteresowań, dzięki czemu docieramy łatwo do określonej grupy docelowej użytkowników.

Oczywiście mamy także możliwość określania lokalizacji, czyli gdzie znajdujący się fizycznie użytkownicy zobaczą nasze reklamy, co jest przydatne szczególnie przy prowadzeniu biznesu lokalnego, jak klinika weterynaryjna, fryzjer czy gabinet dentystyczny.

Dzięki remarketingowi możemy także kierować reklamy do osób, które już odwiedziły naszą stronę, ale nie dokonały zakupu, bądź własnie do tych, którzy u nas kupują, a chcemy ich powiadomić o nowych produktach lub promocjach.

Oczywiście stosujemy strategię, w której uruchamiamy kilka, bądź kilkanaście różnych rodzajów kampanii i zróżnicowanych sposobów kierowania, a potem analizujemy, które drogi są dla klienta najskuteczniejsze i optymalizujemy kampanie tak, aby zmaksymalizowac efekty, minimalizując jednocześnie koszty.

Zamów bezpłatny audyt i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić »


Reklamy produktowe sklepów internetowych - E-commerce


Zwiększamy konwersję sprzedaży w sklepach nawet kilkukrotnie. Skuteczna reklama produktów w sklepach internetowych to nasza specjalność. Aż 85% klientów nie zdaje sobie sprawy, że optymalizację i wzrost sprzedaży można poprawić znając sposoby na skrócenie lejka sprzedażowego, dostosowując sklep do urządzeń mobilnych, ułatwiając robienie zakupów na stronie, skracając proces zakupu czy formularze kontaktowe.

Dzięki integracji oferty sklepu z Google Merchant Center, możemy promować produkty na samej górze wyników wyszukiwania w tzw. Zakupach Google, to ogromna przewaga nad tradycyjnymi linkami sponsorowanymi, które są widoczne dla użytkowników dopiero znacznie niżej w wynikach wyszukiwarki.

Ta forma reklamy dociera do ponad 95% klientów w Polsce, a co najważniejsze, do naszego sklepu przechodzą osoby naprawdę zainteresowane zakupem.

Oczywiście nasza usługa jest kompleksowa - badamy Twoją konkurencję, dobieramy odpowiedni zakres działań, integrujemy sklep z Google Shopping, wspólnie ustalamy cele i realizujemy je dla Ciebie. Nie jest rzadkością, że odpowiednia kampania produktowa sklepu internetowego powoduje dzieki naszym działaniom kilkukrotny wzrost sprzedaży.

Zamów bezpłatny audyt i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić »


Reklamy social media - Facebook i Instagram

Niedocenianą formą reklamowania się i zdobywania klientów są nadal serwisy social media. Niewiele osób zdaje sobie także sprawę, jak wielkie możliwości oferują serwisy social media, jeśli chodzi o docieranie do bardzo dokładnie określonej grupy odbiorców.

Dzięki reklamom na Facebook'u możemy dotrzeć do bardzo wąsko sprecyzowanej grupy użytkowników, np. w określonym wieku, o konkretnych zainteresowaniach, zarabiających konkretną kwotę pensji - możemy określać jeszcze na wiele więcej sposobów, do kogo chcemy dotrzeć z naszą reklamą i ofertą.

Facebook od niedawna oferuje także zintegrowanie naszej oferty ze sklepu bezpośrednio w Fanpage, przez co sprzedawanie może odbywać się już w obrębie Facebooka. Możemy także docierac do użytkowników, którzy byli na naszej stronie WWW, a teraz emitować im reklamy na Facebooku, dzięki remarketingowi.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić »


Pozycjonowanie i optymalizacja SEO stron, sklepów

Niewielu naszych klientów zdawało sobie sprawę, że efekty naszych reklam można poprawić i to wielokrotnie już dzięki niewielkim zmianom na ich stronie. Optymalizacja strony internetowej czy naszego sklepu to podstawa, od której powinno się zacząć przed prowadzeniem działań reklamowych.

Korzyść z takich działań jest podwójna - poprawiamy swoje pozycje w organicznych - (naturalnych, nieodpłatnych) wynikach wyszukiwania Google oraz jednocześnie zyskujemy lepsze pozycje naszych płatnych reklam, niższe ceny za reklamy, większą klikalność w nasze reklamy oraz ich wyższą skuteczność.

Tak więc taka optymalizacja strony czy sklepu internetowrego działa jednocześnie na naszą korzyść i SEO i SEM, a więc zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i w naszych płatnych akcjach reklamowych.

Zamów bezpłatny audyt i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić »